بــاب التطـــوير Webmaster
اهلاَ و سهلاَ باَلجميع بمنتداَكم [ ويب ماَستر ]
نتمني أن تقضم أسعد الأوقات معناَ ،،
اهلاَ و سهلاَ باَلجميع بمنتداَكم [ ويب ماَستر ]
نتمني أن تقضم أسعد الأوقات معناَ ،،
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احدث الدورات | اقوي الدروس صوت و صوره | ملحقات فوتوشوب 2011 | ادوات الويب ماستر | ستايلات 2011 | احدث البرامج | العاب 2011

مجلـــهالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل

مقالة : يكفينى شرف انى اهلاوى!

كاتب الموضوعرسالة
O r a n g e
°ˆ~*¤®§(*§الأداَره §*)§®¤*~ˆ°
O r a n g e

تاريخ الميلاد : 25/01/1998

مقالة :  يكفينى شرف انى اهلاوى! Empty
مُساهمةموضوع: مقالة : يكفينى شرف انى اهلاوى!   مقالة :  يكفينى شرف انى اهلاوى! I_icon_minitimeالخميس يونيو 16 2011, 12:29

1-انا عضو مجلس ادارة او مجلس شعب غنى و حرامى و معنديش ضمير باستحل مال النبى و فلوس الشعب و الوكالة و بانهب و اسرق عشان امول نادى الحرامية بتاعى

2-انا ماسك منصب فى اتحاد الكورة و مسخره لخدمة الاهلى و مصالحه و محاربة الزمالك ثم الاسماعيلى و كل من تسول له نفسه الاقتراب من ناديى الاحمر

3-انا حكم ضميره ميت و لابس نضارة حمرة و باخالف القانون و بازور التقارير و اللوائح لخدمة الاهلى و الاضرار بالزمالك و اى حد بيلعب قدام الاهلى

4-انا اعلامى كاذب كل مهمتى تلميع الاهلى و نشر اشاعات كاذبة لتحطيم الزمالك و المساعدة على نشر الفجر و الظلم فى كافة انحاء البلاد

5-انا لاعب اهلاوى ما اسعفنيش الحظ العب فى الاهلى فبالعب لغيره لاكن باعمل اللى عليا و بافوت للاهلى و بالعب قدامه برقة و حنية لاكن باموت نفسى قدام الزمالك و غيره

6-انا مدرب اهلاوى بادرب فرقة تانية و باحب يبقى ماتشاتى قدام الاهلى تقسيمة ودية عشان اوفر مجهودى و طاقتى و عبقريتى الكروية للزمالك

7-انا مشجع اهلاوى بسيط جاهل بالفطرة و الوراثة باشتم ليل نهار فى الزمالك و مدربه و لعيبته زى ما علمونى فى دستور و مبادئ نادييى الذى لا يعلى عليه

8-انا مشجع اهلاوى متعلم فى المدرسة و الجامعة و حاسس ان الاهلى مظلوم فى مصر بس الزمالك عنده عقدة الاضطهاد لاكن انا منافق و ملاوع و كداب فى اصل وشى باعرف ازاى اقلب الحقايق و ازورها

9-انا لاعب فى النادى الاهلى برة النادى شايل طبنجة و مسدسات اروع بيها الأمنين و مختلس فلوس فى البيزنس بتاعى و محكوم عليا بس واثق الحكومة الحمرا هتطنش

10-انا لاعب فى النادى الاهلى باركع ساجدا لله بخشوع بعد ما باغش و باسرق اجوال ظلم بمباركة حكامى الخدامبن عند ناديى

11-انا لاعب اهلاوى بامضى لناديين و تلاتة فى وقت واحد و باكدب و بالاوع و اراوغ عشان اروح الاهلى و ادى زومبة للزمالك مانا عارف الاعلام و اتحاد الحمر هيحمونى

12-انا مدرب او مدير كورة اهلاوى باتهجم ع الحكام و اقلع الجاكتة و البنطلون لانى تحت الحماية و طز فى التخين ماحدش يقدر يهوب ناحيتى

13-انا عربجى و بلطجى و زبال ماباعرفش افك الخط باشجع الاهلى لانى باحب اعد فى ارقامه و مايهمنيش جت ازاى المهم انه افتخر بالكم و ليس الكيف
اصل انا عندى الكيف دى حاجة تانية يا ادخنها او اشفطها و اشمها

فعلا يكفينى شرف انى اهلاوى!!!!!!!
[b]

مقالة : يكفينى شرف انى اهلاوى!
صفحة 1 من اصل 1